Asopos wint Almanakkenprijs met hulp van partners

Leids Universitair Weekblad Mare heeft de de meest recente almanak van Asopos de Vliet uitgeroepen tot beste Leidse almanak van het jaar. Bij de jaarboekenstrijd van het weekblad prees de jury het thema en de inhoud. Asopos maakt al jaren goede sier met haar almanak, door keer op keer hoog in de ranglijst te eindigen. Voor het eerst in enkele jaren mocht Asopos nu ook daadwerkelijk de winst op haar naam schrijven.

Het thema van de almanak van 2017 was ‘Groeien’. Dit was terug te zien in alle elementen van het boekwerk. Uniek was ook dat in dat kader was gekozen voor een duurzame uitvoering. Onderdeel van de almanak was ook een los vel met plantenzaadjes, die het thema in de letterlijke zin uitdroegen.

De almanak wordt samengesteld met behulp van verschillende partners. Zo werkt Asopos samen met een professionele drukker, Orangebook. Ook maken verschillende sponsoren en partners gebruik van de almanak om hun boodschap aan de leden van Asopos en overige lezers over te brengen. Hoofdsponsor van de almanak is Joor it, de grootste Leidse textieldrukker. Daarnaast plaatste vastgoedbedrijf Multi Corporation een grote advertentie in de almanak.

Ook Rijschool Noordzee, Van der Geugten Consultancy, Sportfysio Leiden, Powerhouse en Zelsmann Onderhoud verbonden hun naam aan de winnende almanak. Inmiddels zijn de voorbereidingen voor de volgende almanak alweer in volle gang.

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on Twitter